ALLNUTRITION - Sugar Free Pudding

Dziś prezentujemy Wam Recenzję produktu firmy AllNutrition, a mianowicie Sugar Free Pudding, który był nieodłącznym elementem mojej diety redukcyjnej, a dokładnie rzecz biorąc – każdego śniadania. Na tyle mi zasmakował, że kontynuuje z nim swoją przygodę, także podczas nadwyżki kalorycznej. 

Sugar Free Pudding to produkt, który przypomina konsystencją budyń. Można go przygotować zarówno z wodą (mniejsza wartość kaloryczna), jak i na mleku (smaczniejsza wersja). Producent zaleca wsypać 3 czubate łyżki stołowe produktu do gorącej wody, energicznie przy tym mieszając. Ja korzystam z mikrofali – wkładam porcję puddingu wraz ze szklanką zimnego mleka – włączam na 30 sekund – wyjmuje, następnie mieszam łyżeczką od herbaty i ponawiam proces. Po minucie produkt nadaje się do spożycia.

ALLNUTRITION Sugar Free Pudding

Przeważnie używam puddingu jako smarowidło na mojego omleta, od którego zaczynam każde śniadanie, ale równie dobrze można zjeść go w formie niskokalorycznej przekąski, gdy najdzie nas ochota na małe co nieco. Wartość energetyczna 1 porcji to 106 kcal (Czekolada), 120 kcal (Wanilia).

Jeśli chodzi o swoją rolę to spisuje się świetnie. Smakuje naprawdę dobrze, zarówno na wodzie jak i na mleku. Skład nie był dla mnie w ogóle istotny – nie po to kupiłem ten produkt, ale w ramach recenzji wspomnę o tym.

24.99 zł (cena na dzień 25.02.2020) za 16 porcji,

1 Porcja – 1.56 zł

Skład: 1 porcja (175 ml Woda) 5.6 g Białka, 2.3 g Tłuszczu, 19 g Węglowodanów

Komentarze

Popularne posty